Het dondert en bliksemt - Reisverslag uit Kyllíni, Griekenland van Remy Groeneveld - WaarBenJij.nu Het dondert en bliksemt - Reisverslag uit Kyllíni, Griekenland van Remy Groeneveld - WaarBenJij.nu

Het dondert en bliksemt

Blijf op de hoogte en volg Remy

13 November 2013 | Griekenland, Kyllíni

13 november:

na 3 nachten donder en bliksem en vandaag weer plenzende regen ervaren we de macht van Zeus aan den lijve. Liggend in ons tentje op luchtbed voelen we de grond werkelijk trillen en horen we de beukende zee. Een enorme windhoos vanmorgen leek de toch super degelijke Oztent bijna op te tillen.....

Omdat het in Nederland ook niet al te mooi weer is leek het me wel zo eerlijk om even deze update te melden...

• 13 November 2013 - 10:17

Marijke:

Kalimèra Marcel, Remy en Janna,

Wauw, wat spannend!!!!!!
    Laat de macht van Zeus niet overheersen hoor!!!!
    Pas goed op elkaar en geniet op afstand van het geweld.
    Hier schijnt het zonnetje,

Dikke kus Marijke

• 13 November 2013 - 11:48

Bert En Jantina:

Dag lieve mensen,

Wat spannend allemaal weer. Leuk dat we kunnen meegenieten van jullie avonturen.
    Maar wat een monsters zijn jullie. Mag Janna niet eens een schattige griekse puppy meenemen!
    Hard hoor. Maar ze zal wel weer bijtrekken. Wat erg dat Marcel door zijn rug is gegaan.
    We hopen dat hij snel weer beter wordt. Volgens ons komt zo langzaam het einde van de reis in zicht. Zijn benieuwd naar de rest van het grote avontuur. Sterkte allemaal.
    Bert en Jantina.

• 13 November 2013 - 15:46

Marjolijn Engelhard:

De natuurgoden ervaar je het sterkst bij het meer extreme weer. Dan voel je je weer even nietig. Is het een grote overgang van jullie vorige bestemming naar Griekenland?

• 13 November 2013 - 16:08

Herman En Joke:

na donder en bliksem komt ook weer zonneschijn hoor .altijd . alleen soms moet je effe geduld hebben ha ha.
    het is ook wel spannend in zo n tentje .
    kus Herman en Joke.

• 14 November 2013 - 18:53

Dirk Stuurman:

Ik wil jullie graag bellen maar weet niet welk nummer van Remy is.
    Willen jullie dat via de mail laten weten!
    Alvast dank.
    X van de Stuurmannen

• 15 November 2013 - 20:19

Jeroen:

Zzzooo, lekker aan 't struinen voor een maandje of wat? Als ik die mooie plaatjes zie "reist" bij mij de vraag;
    zien we ze ooit nog terug in de hollandse realiteit?
    'k Ben stik jaloers.Of gaat't weer over dat gras.......en wat je van verre haalt.....
    Geniet zo hard je kan, boekaniers!!